Jethro & Suzanne.. Around the globe!!

Met de camper door Frankrijk, Spanje en Portugal

Vanuit een bewolkt en regenachtig Spanje is hier weer een update van ons. De afgelopen 7 weken hebben we weer veel gezien en gedaan, dit keer in Frankrijk, Portugal en Spanje. We zijn lekker luxe begonnen in het Fort van Sedan (met Eddie & Esther.. was heel gezellig!). Daarna hebben we het kamperen weer opgepakt en zijn we via het Loire dal en de westkust van Frankrijk naar Spanje gereden. Hier hebben we zo'n beetje alle hoogtepunten gezien; van grote steden als Madrid en Sevilla tot de hoge bergtoppen van de Picos en de Sierra Nevada. We vonden de ‘Vega de Ario' wandeling in het noordwesten van de Picos erg mooi en hebben genoten van de Middeleeuwse sfeer in Trujillo.

Vega de Ario Track (Picos de Europa)

Daarnaast zijn we nog een aantal dagen in het noordelijke deel van Portugal geweest. Om een goede indruk te krijgen hebben we weer een selectie gemaakt van alle foto's die we de afgelopen weken gemaakt hebben.
We gaan nu langzaam weer richting Nederland om ons voor te bereiden op het laatste deel van ons reisjaar; Australië!! Eind oktober gaan we eerst een paar dagen naar Kuala Lumpur, vervolgens vliegen we door naar Melbourne waar we hopelijk een leuk campertje vinden (voor een zacht prijsje). Daarmee willen we ongeveer 3 maanden gaan rondreizen, onder andere de Outback in richting Uluru. Hopelijk lukt het om de camper half januari (voor een hoog prijsje) weer te verkopen; eind januari vliegen we namelijk door naar Thailand waar we nog 2,5 week gaan rondreizen.
Dit was het voor nu, het volgende bericht (als alles goed gaat) vanuit Down Under!

Hasta luego,

Jethro & Suzanne

Op de top van de Veleta (Sierra Nevada)

Wilbert

Hey Jet en Suus, leuk verhaal weer en mooie foto's! Wanneer zijn jullie weer in Nederland?

Dennis Vos

Dag Suus en Jet,
Leuk om weer eens wat te zien en te lezen van jullie hoop jullie snel weer eens te zien.

Veel plezier en geniet ervan.