Jethro & Suzanne.. Around the globe!!

Weer thuis van Thailand!

Na bijna 2 volle dagen achter elkaar doorgebracht te hebben op vliegvelden en in vliegtuigen zijn we sinds een paar weken weer thuis! Eigen bed, warme douche, schoon toilet.. heerlijk! We zijn al bijna weer vergeten dat we zo lang zijn weggeweest. Maar ondanks de luxe van ons eigen huisje missen we het reizen ook al wel weer een beetje hoor. We hebben ook zoveel moois gezien..

Maya Bay op Koh Phi Phi Leh

De laatste weken in Thailand hebben we vooral gerelaxt. Lekker zonnetje, leuke plaatsjes, mooie natuur en voor een paar euro uit eten. Dat was goed vol te houden!
Laughing
Het was dan ook behoorlijk wennen aan de kou hier in Nederland. We zullen zo nog een aantal foto's plaatsen van het laatste stukje van ons geweldige reisjaar. We hopen dat het leuk was ons via deze site te kunnen volgen en willen iedereen bedanken voor alle leuke reacties.

Groetjes Jethro & Suzanne

Bridge Over The River Kwai Kanchanaburi

Tamara

Hee Jethro en suus,

Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad....
e n Thailand is dan wel een geweldig land om zo'n reis mee af te sluiten.
(wij hebben daar 2 jaar geleden met de hele famillie een geweldige vakantie gehad)

cold turkey afkicken van warm weer door meteen weer naar nederland terug te gaan uit Thailand is best dapper trouwens.

Welkom terug.

groetjes
Tamara (Nieuwenhuis) Goijaerts

Joris

ja leuk dat jullie weer terug zijn! Ik vond jethro alleen wel wat tegenvallen met pitch&put, grote bek but i got you almost by the balls.