Jethro & Suzanne.. Around the globe!!

Wij gaan weer op reis!!!

Dit keer gaan we beginnen in Zuid-Amerika. We hebben een ticket naar Guayaquil in Ecuador geboekt en daar aangekomen nemen we eerst de bus naar Puerto Lopez, een klein vissersdorpje dat aan de Pacifische kust ligt (in de buurt van Manchalila National Park). Van juni tot oktober migreren hier walvissen en dit willen we van dichtbij meemaken. Ook ligt een paar kilometer uit de kust Isla de la Plata, wat ook wel 'The Poor Man's Galapagos' genoemd wordt. Echt iets voor backpackers dus! Hier vindt je veel dieren die je ook op de veel bekendere Galapagos eilanden ziet.
Het is de bedoeling om in het begin van de reis ergens een cursus Spaans te gaan volgen zodat we ons wat makkelijker verstaanbaar kunnen maken en we onze handen en voeten wat minder hoeven te gebruiken
Laughing
.

Qua planning hebben we het dit keer allemaal wat minder strak vastgelegd. We beginnen in ieder geval in Ecuador en van daaruit zijn we van plan richting het zuiden te gaan. Eerst naar Peru en Bolivia en daarna naar Chili en Argentinië in de richting van Patagonië. Als we na Zuid-Amerika nog tijd (en geld) over hebben gaan we misschien nog wel andere delen van de wereld bekijken, maar dat ligt allemaal nog open.

We zullen op deze site weer verslag doen van wat we allemaal zien en meemaken. Tot snel, als het goed is vanuit Ecuador!

Groetjes,
Jethro & Suzanne

Reacties

Reacties

Herman Kobes

Ik had deze nog alijd onder Favorieten staan. Dus ik blijf jullie gewoon volgen. Veel plezier en pas goed op jullie zelf, Tot de volgende keer

Joris

Klinkt weer mooi Jethro & Suus, veel plezier op jullie komende reis! Ik hoor graag hoe het was op Poor-mans-Galapagos, had je dat ook wel aan het eind van de reis kunnen plannen haha

Marianne

Wauw, zo te horen wordt dit weer een geweldige reis. Ook ik had deze link nog onder mijn favorieten staan, dus ik ga jullie zeker weer volgen. Hartstikke leuk.
Ik wens jullie ontzettend veel avontuur, veel plezier en geniet er samen van. HAVE FUN! Liefs Marianne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!