Jethro & Suzanne.. Around the globe!!

Hello from Vancouver

Hallo allemaal!

Allereerst willen we iedereen bedanken voor alle leuke en lievereacties. Erg leuk om te lezen! Nu even een kort berichtje om te laten weten wat we de afgelopen tijd hebben gedaan.

Na een week vol regelwerk zijn we op 9 april met onze roze (echt waar) noodpaspoorten naar Hawaii gevlogen. Hier hadden we (door de vertraging) nog 6 dagen over waarin we het rustig aan hebben gedaan. Vervolgens doorgevlogen naar Seattle waar we na 1 dag de bus gepakt hebben naar Vancouver. Vanaf hier zijn we direct met de ferry naar Vancouver Island gevaren.

Onderweg van Port Alberni naar Tofino

Op dit mooie stukje Canada zijn we een week geweest waarin we het hele eiland verkend hebben. We hebben mooi weer gehad, koud maar zonnig en in 5 dagen tijd hebben we in onze huurauto ruim 1800 km afgelegd.De natuurhier is zoals je op de foto's kunt zien prachtig! Het was wel even schrikken toen er zo'n 15 meter voor onze auto opeenseen zwarte beer midden op de weg zat. Helemaal goed afgelopen gelukkig.

Zwarte beer

Het plan was om over 2 dagen vanaf Vancouver naar Mexico te vliegen. Vlucht en hotel waren al geboekt. We hadden echter niet verwacht dat hier de 'swine flu' uit zou breken.. Na een paar dagen het nieuws goed in de gaten te hebben gehouden, hebben we vandaag besloten niet naar Mexico te gaan. Het risico is op dit moment gewoon te groot.

We hebben nu voor morgen een vlucht geboekt naar New York. Door al het gedoe van de afgelopen tijd weten we nog niet precies wat we verder gaan doen. Eerst maar eens genieten van deze wereldstad!

Veel liefs,

Jethro & Suzanne

Myra Falls

barbara

hoi jethro en suzanne,

Fijn weer iets van jullie te horen.
Gelukkig zijn jullie nog steeds aan het genieten.
Have fun.

big sista

hey jet en suus,

wat goed en fijn om weer eens van jullie te horen!!! wat een toestand hebben jullie te verwerken gekregen zeg..
ik ben blij dat jullie toch nu naar new york gaan ipv mexico hoor!!
wel jammer natuurlijk, maar goed dan moeten jullie er maar volgend jaar of zo naartoe gaan!!
jullie kunnen toch niet leker vakantie vieren in nederland!!!!!
nou heel veel plezier in the big city!!

kus chantal

Chantal Weijgerse

Hoi hoi,
Even een bericht je van mij. Ik zit nu thuis met de laptop van Foodconnect en de mobiel voor de telefoondienst op Koninginnedag. Nu heb ik even rustig de tijd om jullie laatste verhaal te lezen en de foto's te bekijken. Ben blij dat jullie alles weer redelijk op de rit hebben na de inbraak, dat was echt balen voor jullie zeg. Gelukkig kunnen jullie weer mooie foto's maken.
New York is erg mooi, daar ben ik ook geweest. Een echte aanrader is de Empire State Building, zou daar graag een paar foto's van zien op jullie site. Ik ben daar bijna 10 jaar geleden geweest en had toen geen fototoestel bij me, daar baal ik nog steeds van. Central Park is ook geweldig. Eigenlijk is alles geweldig. Geniet er van en ben benieuwd wat jullie volgende foto's en verhalen.
Groetjes van Jan en Chantal

Herman-Annelies-Harmke-Loek-Alma

Hoi!

Fijn dat jullie het nog steeds naar jullie zin hebben, ondanks alle narigheid! Wat een prachtige foto's van Canada, wat een mooie natuur (incl beer)!! We hopen dat jullie het leuk hebben in NY
We zijn heel benieuwd hoe het verder gaat. Wat zullen jullie veel te vertellen hebben als jullie weer in Nederland zijn!

Groetjes en een dikke kus van ons allemaal

Rogier en Marloes

He Jet en Suuz, gelukkig zijn jullie weer "on the way". Geniet er van en zorg ervoor dat je je waardevolle spullen niet meer laat afpakken. Veel plezier nog!

Rogier, Marloes, Annefleur en Florien

Leny CvS

Behoren jullie tot de mensen die regelmatig beren op de weg zien? Zo niet dan gaat het vast om een echte op de foto!! Hebben jullie nog kunnen zien of het een ongelikte beer was? Als ie dan ook nog Nederlands sprak kwam hij vast uit Nederland. Jullie hebben blijkbaar meer met echte beren dan met varkensberen want Mexico laten jullie, even denken, rechts liggen. Misschien kunnen jullie, terug in Nederland, nog van Mexicaanse specialiteiten genieten, met het woordje ´griep´ erachter:). Bom ferias! A tua tia Leny

Joris

ha cool die beer!