Jethro & Suzanne.. Around the globe!!

Home sweet home

We zijn weer thuis! De laatste weken van de reis hebben er erg veel dingen tegen gezeten. Hierdoor en door de inbraak in Nieuw Zeeland hebben we behoorlijk wat extra kosten gehad. Om de kosten een beetje te beperken hebben we besloten eerder naar huis te gaan. We zijn daardoor niet in het westen van de Verenigde Staten en in Florida geweest, ook omdat we door alle omstandigheden wat minder konden genieten van het reizen. Wel zijn we zeker van plan hier in de toekomst een keer naar toe te gaan!

We zijn nu druk bezig met het regelen van de verzekering. Daarna gaan we om deze periode leuk af te sluiten nog even kamperen in de Franse of de Italiaanse bergen.

We zijn er door deze reis achter gekomen dat we deze manier van reizen allebei geweldig vinden. We zijn dan ook zeker van plan dit vaker te doen. Er zijn nog zoveel mooie plekken op de wereld die we willen zien.. Grote kans dus dat er over een tijd weer nieuwe verhalen en foto's op deze site te vinden zijn!

Groetjes,
Jethro & Suzanne

PS We hebben ook nog een aantalfoto's geplaatst van Hawaii (met een wegwerpcamera, aangezien onze eigen camera gestolen is bij de inbraak) en van New York

Times Square New York

Herman Kobes

Welkom thuis,we spreken elkaar

Frits Gerrits Jans

Vast goed weer in Nederland te zijn, maar wat een ervaring, zo'n reis, zowel in positieve als negatieve zin hebben jullie wel heel veel meegemaakt. Welkom terug in ieder geval en alvast: prettige vakantie ;-)
Groet, Frits

Agnes van der Zande

Hallo Jethro en Suzanne,
Het was erg leuk om met jullie "mee te reizen".
Jullie verhalen, ervaringen heb ik met plezier gelezen (behalve natuurlijk die van de inbraak)
En nu maar weer gaan sparen voor de volgende wereldreis.....................
Groet Agnes

Fenneke

Hallo Jethro en Suzanne,

Erg leuk om jullie verhalen te lezen!
Wat een prachtige foto's!
Veel plezier met de kampeervakantie in Europa.

Groetjes,
Fenneke

Cati S.

Hallo jongelui,
Ik dacht dat ik zelf veel van de wereld gezien had;mooi niet.Prachtige foto's ,leuke verhalen.Jammer van de inbraak maar ,ondanks dat,geniet er verder van jullie vakantie.
Groetjes Cati