Jethro & Suzanne.. Around the globe!!

Welkom op mijn Reislog! Het is bijna zover!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dinsdag 13 januari 2009 gaat onze reis van start! Via Dusseldorf vliegen we dan als eerste naar Londen. Hier zullen we eerst 2 dagen blijven om Londen te verkennen en daarna nemen we de lange vlucht vanaf London Heathrow naar Singapore.

Deze site is deplaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdensonze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jethro & Suzanne

Reacties

Reacties

Marc van der Meulen

Heel veel plezier toegewenst!!!

Bianca Stopel

Heeel heel heeel erg veel plezier gewenst op deze geweldige reis!
Damn, ik ben niet jaloers ofzo!
Ga jullie zeker volgen via deze site en ben heel erg benieuwd naar jullie eerste reactie.

Goede reis !
-x- Bianca

Leny CvS

Een geweldige tijd gewenst!! En veilig terugkomme!!

coen en elda

hey jehtro en suzanne, wij wensen jullie heel veel plezier, genieten hoor!!!!!!!!! groetjes

Annelies, Alma en Harmke

Hey Suzanne en Jethro!

Het is nu bijna zover! We hopen dat jullie een super leuke tijd zullen hebben en veel moois zullen zien.
We zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's!
Heel veel plezier!

Liefs Annelies, Alma en Harmke

Fam. Stortelder

Hee Suzanne en Yethro,

Ik, en ook de rest van de familie Stortelder wensen jullie heel veel plezier met en op jullie reis!

Gr. Winnie + de rest

eddie&esther

We zullen jullie natuurlijk geweldig missen tijdens deze reis. Maak er iets moois van, let goed op je zelf en kom vooral gezond terug!!
Misschien deze week al de eerste foto's uit Londen? We zijn nl. erg NIEUWSgierig.
xxx pa en ma

Frank

Veel Succes met jullie reis !

Monique, Rob en Jesper

Dat we jaloers zijn dat hadden we geloof ik al eens verteld! Doe ze (vooral) down under in Melbourne de groetjes en een dikke knuffel van ons!!!
Heel erg veel plezier

Han Tuijl

Nou daar gaat hij dan, ik ben best wel jaloers op jullie. Dit wordt een ervaring waar je je hele leven met plezier en maar ook met trots op terug kunt kijken. Maak er samen wat moois van. Maar weet dat een reis van deze omvang altijd over bergen en dalen gaat, leer van de minder prettige ervaringen en koester de mooie momenten. Nogmaals heel heel veel plezier.

mama

Het begin is er!!! We hebben het vliegtuig zien opstijgen (konden jullie helaas niet zien zitten) en zijn toen weer naar huis gereden. Voordat wij thuis waren waren jullie al in Engeland! Maak er een hele fijne tijd van, wees zuinig op elkaar en kom weer gezond terug. Ik hoop veel van jullie te horen.
Liefs,
Mama

Wilbert

En weg zijn ze!
Heb nog een kleine tip: op jullie fotosite lees ik net dat jullie een maand in Australië zitten. Gaaf! Wat ik alleen anders zou doen is het volgende: ipv terugrijden naar Brisbane vanaf het Great Barrier Reef, zou ik doorrijden naar Cooktown en daarna naar Cairns (zeker even een stop maken in Cape Tribulation!). Je kunt met de camperverhuur afspreken dat je je camper elders inlevert (kost weinig) en neem dan een binnenlandse vlucht via Jetstar weer terug. Kosten zullen niet heel veel hoger uitvallen en je ziet veel meer.
Terugrijden van GBR naar Brisbane kan eigenlijk alleen over dezelfde snelweg waar je de heenweg ook overheen bent gereden (Bruce Highway). Binnenlandse wegen die aansluiten op Bruce nemen enorm veel extra reistijd in beslag...
Zie maar wat je ermee doet!
Een campingtip: http://www.bushcamp.net/ Gelegen in Finch Hatton, een uur rijden onder het GBR. Omgerekend 3,8 euro pppn. De mooiste natuurcamping die ik er ben tegen gekomen.
Nog een campingtip: onderhouden door rangers in het Cape Hillsborough National Park (Mackay), met slechts 10 plaatsen beschikbaar: Smalleys Beach. Je hebt je eigen afgeschermde stek met op 10 meter afstand de oceaan. Hier komt bijna niemand en Kookaburra's eten er uit je hand...

Heel veel plezier!

pa

ha, heb even gespiekt op changi flightinformation om 23 uur 48 holland time = plaatselijke tijd 6.48 uur. Aankomst singapore plaatselijke tijd (delayed) 7.58 uur. Dus nog ong. 1.10 uur te vliegen.
Wat een mooi vliegtuig trouwens. succes!

Marion Roelofs

Veel plezier en doe veel ervaringen op. Dat nemen ze je nooit meer af! Wij klungelen hier een beetje door, zonder jou.

Chantal Weijgerse

Hey Suzanne en Yethro,

Ik heb me nu ook aangemeld en ga jullie reis nauwlettend volgen. Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's van australie en de Cook eilanden en Amerika, maar dat duurt nog wel even voordat jullie daar zijn. Geniet er elke dag van!!

Groetjes Chantal en Jan

pa

SQ 235 SIN 19JAN 06:50 19JAN 06:36 Landed.

Fenneke Aarnink

He Jethro en Suzanne,

De kop is eraf! Inmiddels ligt Londen al weer achter jullie (fijn, zo'n 3-sterren hotel!). Mooie foto's!
Nu volop genieten in Singapore.
Veel succes met jullie verdere reis en geniet ervan!

Groeten,
Fenneke

rene

Een groet uit Oldenzaal. Het is begonnen, de kop is eraf. Eeen ontzettend fijne tijd gewenst.
Jethro ik zie op de foto's uit Londen dat dat je de handschoenen niet vergeten bent. We maakten ons daar toch een beetje zorgen over.

Gr.
René

Herma

Hallo Jethro,
nou, die handschoenen kun je in Singapore meteen achterlaten. De klimatologische overgang kon niet groter zijn!
Londen is idd een mooie stad maar in dit jaargetijde ben ik wel jaloers vanwege zon en warmte,
geniet en groet,
Herma (oldenzaal)

Jonne

Suzanne, gefeliciteerd!!!!

Chantal Weijgerse

Hallo, hoe is het daar?
Waar zijn jullie?

Je ex-collega's van Food Connect zijn erg benieuwd naar jullie volgende reisverhaal en foto's?

Groetjes van ons allemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!