Jethro & Suzanne.. Around the globe!!

Tickets geboekt!!

Het is zover! Gisteren hebben we na lang zoeken en wachtenop een zo goedkoop mogelijk ticket eindelijk geboekt. Morgen (zondag) vertrekken we al richting Brussel waar we eerst nog een nachtje in een hotel verblijven (samen met Eddie & Esther).Maandagavond worden we dan op het vliegveld afgezet en vervolgens vliegen we dinsdag vroeg in de ochtend naar Cuba.

Na aankomst in Varadero hebben we voor de eerste 2 nachten een 'casa particulare' geboekt in Matanzas. In Cuba verhuren veel mensen eendeel van hun huis aan toeristen. Dit is een stuk goedkoper dan slapen in een hotel en op deze manier krijg je veel meermee van de Cubaanse cultuur.Vanuit Matanzas zijn we van plan om eerst de trein te pakken naar Santiago de Cuba (een treinrit van 20 uur!), dat helemaalin het oosten van Cuba ligt. We zullen jullie via deze site opnieuw op de hoogte houden van onze belevenissen. Tot snel!

Groetjes,
Jethro & Suzanne

PS Op de kaart kun je zien welke route we voor deze reis in gedachten hebben

Casa particulare Leon Leon Hernandez in Viñales

Leny CvS

Nooit geweten dat je zo lang naar tickets kunt zoeken. Als ik het gisteren niet met eigen ogen gezien had..... Boa vaigem!! Zal in het Spaans vast ook wel zoiets zijn. En boa volta over 10 (!) maanden. En tussendoor vooral gozar.

Sander

Leuk man dat jullie weg gaan. Fijne reis!!! En jethro kanarie we hebben gewonnen met 8-0 :)

coen elda

Hey Jethro en Suzanne
Wij wensen jullie een hele fijne en mooie reis en
geniet ervan!!!
groetjes

stephan en ellen krutzsch

Hi Jethro en Suzanne,

We wensen jullie een geweldige reis toe.
Maak er maar wat moois van.

groetjes

Ko en Riet

Hallo Suzanne en Jethro, Wat een avontuur gaan jullie weer tegemoet, we wensen jullie heel veel plezier en we blijven jullie zeker volgen. Geniet ervan. Liefs van ons allemaal.

Marianne

Wat leuk dat het nu dan eindelijk zover is. Super. Ga er lekker samen van genieten. Ik hoop dat jullie een hele mooie en geweldige reis tegemoet gaan.
Heel veel plezier en ik zal jullie blijven volgen.

Liefs Marianne

miriam

Nou, nu zijn jullie dus echt weg. Als alles goed gaat zien we jullie pas volgend jaar terug! Toch wel lastig hoor, maar ik hoop dat het een fantastische reis wordt. Heel veel liefs,
mama

Jonne

Heel veel plezier!!!! geniet van het mooie weer (jaloers) en het tranquilo gevoel :)

xx jonne

wilma

Hallo Suzanne en Jethro,
Ook vanuit Aalten wensen we jullie natuurlijk veel plezier en een goede reis. Geniet er van!
We zullen jullie volgen via deze site!

Groeten Herman en Wilma en de rest van de familie.

eddie & esther

Inderdaad het is precies zoals Miriam al vertelde verdraaid lastig. Gelukkig mochten we de start van jullie reis tot Brussel meemaken maar ons huis is nu wel erg leeg en we missen jullie nu al. We hopen dat jullie een fijne voortzetting van de reis beleven.
Om 17.15 via track flight status goed te zien dat jullie vliegtuig zich al boven Miami bevindt. Veel liefs and take care.

marloes en rogier

heel veel plezier en geniet ervan!
x ons

Brenda

Hey hallo,

Vanuit het koude en natte Deventer wensen wij jullie heel veel plezier en een mooie tijd toe, geniet ervan met zijn tweetjes. Hoop dat jullie reis naar Cuba goed verlopen is en dat alles goed met jullie gaat. Ik blijf jullie volgen via jullie site!
Suus, ik mis je toch echt wel hoor op kantoor, weg vrouwelijke support....hihihihi

Liefs Brenda

Serge Szrama

Hey Jethro en vriendin!
Heel plezier op een geweldig mooie reis en geniet van alle mooie plekjes en momenten. Ik en Jeanette zullen jullie volgen. Ik zal hier en daar wat HD (HighDefinition) documentaires kijken van dezelfde plekken zodat ik gratis vrijwel kan meegenieten! ;-P
Maar serieus, geniet ervan en pas goed op elkaar waar dat nodig is!
En kom je ergens een dartbord tegen.....kan het geen kwaad om even te oefenen voor als je terug bent. René maakt me nog steeds in....
See you in 2011!
Greets, Serge

Judith en Jorn

Hee Suzanne en Jethro,

Eindelijk is het dan zover! Jullie grote avontuur is begonnen! Spannend hoor.
Wel heel dapper om ervoor te gaan en Nederland voor een jaar achter te laten.

Dan kunnen jullie later als oude opa en oma echt zeggen dat jullie veel van de wereld hebben gezien ;)

Groetjes Judith en Jorn