Jethro & Suzanne.. Around the globe!!

Change of plans

Hallo allemaal!

Het is weer even geleden maar hier weer een berichtje van ons. Sinds ons laatste verhaaltje is er veel veranderd qua planning en voor degene die nog niet op de hoogte zijn van onze huidige locatie.. we zijn momenteel in Nederland!
Vanaf Cancún hadden we 2 keuzes; naar Ecuador of naar Brussel. Doordat het reizen met de bus ons de laatste tijd wat zwaar viel, zagen we het vooruitzicht nog 8 maanden op deze manier te reizen (over nog veel grotere afstanden) niet helemaal zitten. Daarnaast leek het ons ook wel leuk het WK in Nederland te kunnen volgen en was het ticket naar Ecuador meer dan 2x zo duur. Daarom hebben we besloten naar Nederland te vliegen en onze plannen te wijzigen. Wilbert was zo aardig om ons van het vliegveld in Brussel op te halen, zodat we onze ouders (die nog van niets wisten) konden verrassen (of eigenlijk laten schrikken). Dit is overigens goed gelukt

Laughing

Inmiddels hebben we een campertje gekocht waarmee we van plan zijn tot half oktober door Europa te reizen. We gaan eerst via Denemarken en Zweden naar Noorwegen en willen daarna via Duitsland, Tsjechië en Oostenrijk naar Italië rijden.
Daarnaast hebben we gisteren een superdeal gemaakt; op 24 oktober vliegen we voor €101,- p.p. van Londen naar Kuala Lumpur in Maleisië! Vanuit daar willen we via Bali naar Australië vliegen, waar we ook nog een tijdje willen rondreizen.
Al met al dus nog heel wat in het vooruitzicht. We houden jullie op de hoogte.

Groetjes,
Jethro & Suzanne

Ons "nieuwe" campertje

Martin

Hey Jetrho!

Goed om weer eens wat van je te horen en te lezen.
Toch maar naar huis gegaan ja?

Tegelijkertijd een mooi vooruitzicht.

Ga volgende week naar rome!

Spreek je.

Martin

Kristel

Maleisië? Bali? Australië? Hahahaha, dat is geen Europa hoor! Maar wel gaaf natuurlijk! Binnenkort weer effe wat afspreken? Wanneer vliegen jullie weer?

Groetjes!

Marianne

Jeetje, dit is effe een ommekeer. Dat had ik absoluut niet verwacht. Maar wat jullie nu gaan doen, is echt zeker zo leuk. En... je komt ook weer in Australië, wat je toch ook nog een keer wilde bezoeken, weet ik me te herinneren. Ik zat nog even te tellen, maar ik denk niet dat we het gaan redden jullie in Australië te zien aangezien jullie de 24e naar KL vliegen en wij vanuit Adelaide 4 nov terugvliegen naar Hongkong voor een dagje en dan naar Nederland vliegen. Anders zou het leuk geweest zijn. Maar KL en Bali zijn echt geweldig, wij zijn er vorig jaar geweest. Mocht je tips nodig hebben, dan hoor ik het graag.

Wat hebben jullie de laatste weken zoal nog gedaan?
Zal wel even raar zijn om weer terug te zijn in Nederland, zeker omdat je anders gepland had. Natuurlijk blijf ik je route volgen, en ben benieuwd wat jullie verder nog gaan ervaren. Zeker leuk dat je toch verder trekt en niet in Nederland blijft.

Nou, veel plezier met het WK volgen en jullie nieuwe route.

Gr. Marianne

Joris

geinig karretje!

Serge

Veel plezier morgen met de wedstrijd!
greets!