Jethro & Suzanne.. Around the globe!!

Colombia & San Andrés 2015

Medellin

Reacties

Reacties

Karin Riezebosch

Hoi Jethro en Suzanne,
Zelf ken ik jullie helemaal niet, maar kreeg een tip van mijn tante Alice (oud-collega van Jethro) dat jullie in Colombia zitten. Zelf vliegen wij (mijn man, zoontje van 3 jaar en ik) eind februari ook die kant op. We vliegen op Bogota en van daaruit willen we richting Salento - Medellin - Cartagena - Tayrona NP - Bogota. En mochten we nog tijd hebben, want die is bij ons helaas beperkt tot 2,5 week, dan nog naar Villa de Leyva en Zipaquira. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en tips betreft hostels, vervoer en andere leuke dingen. Zie helaas geen reisverslag, dus vandaar maar even op deze manier. Vinden jullie het leuk om wat info voor mij op papier te zetten? Je kunt het mailen naar: info@tiphasselt.nl
Wens jullie nog héél veel reisplezier toe!
Groetjes Karin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!