Jethro & Suzanne.. Around the globe!!

Inbraak

Hallo allemaal,

We hadden nu graag onze foto's van de afgelopen 3 weken Nieuw Zeeland geplaatst, maar in plaats daarvan helaas een iets minder leuk bericht. Eergisteren is er ingebroken in onze camper en daarbij zijn al onze spullen gestolen opeen tas met kleding na.. Onze paspoorten, onze 2 camera's, onze laptop, onze 2 hardeschijven (met een backup van alle foto's en videos), creditcard, bankpas,zo'n 50 cd's, al onze toiletartikelen, 4 paar (wandel)schoenenen nog heel veel meer, allemaal weg. We zijn dus ook al onze foto's en videos kwijt die we tot nu toe gemaakt hebben

Frown

We zouden gisterochtend naar Hawaii vliegen, maar die vlucht hebben we moeten annuleren omdat we geen paspoorten meer hebben. Aanstaande dinsdag krijgen we onze noodpaspoorten waarmee we hopelijk donderdag alsnog naar Hawaii kunnen. We weten nog niet helemaalhoe we het verderprecies gaan doen aangezien we heel veel nieuwe spullen aan moeten schaffen waardoor het allemaal een stuk duurder gaat worden. Als het lukt om met onze noodpaspoorten de VS in te komen (dit is nog even de vraag), gaan we nog een leuk vervolg aan de reis geven

Laughing

Het zal door dit alles enige tijd duren voordat we weer een update op deze site zullen plaatsen. Hopelijk over een tijdje weer veel foto's!

Groetjes,

Jethro & Suzanne

Zeeleeuwen op Sandfly Bay (Otago Peninsula)

Joris

eej dat is ruk! gelukkig hebben jullie zelf nix. Dat wordt ff improviseren, maar dat gaat jullie vast lukken.

Kristel

Wat erg allemaal, maar inderdaad hebben jullie gelukkig niets! Bijna alles kwijt, ik hoop dat jullie verder kunnen met de noodpaspoorten (ik wist niet dat die bestonden). Wat jammer dat jullie alle foto's en zo kwijt zijn. Echt balen!
Succes en sterkte er mee!

barbara

Wat een nachtmerrie zeg! Ik hoop dat jullie nog een mooie reis verder kunnen maken ondanks deze domper tussendoor. Een tip uit Enschede; een onderbroek kun je 2 keer omdraaien ;-)
Geniet lekker verder samen.

elda

hey jethro en suzanne,

dit is echt balen, maar gelukkig hebben jullie zelf niks........
ik hoop dat jullie je reis in ieder geval kunnen afmaken,
sterkte en de groetjes

Frits Gerrits Jans

De sprookjesreis krijgt zo een heel vervelende hobbel, dat is ontzettend balen. Hopelijk lukt het met die noodpassen naar de VS en kunnen jullie de draad weer oppakken. Sterkte voorlopig!

Groet, Frits

Oma

heeeeeeeeeel jammer en ontzettend balen !!

Rogier en Marloes

NEEEEEEE!!!! Dat ga je niet menen......wat een k..zooi zeg! Hopelijk kunnen jullie snel het eea regelen zodat jullie reis gewoon vervolgd kan worden. Laat dit niet alles verpesten!!!!

liefs ons

Sander

hey,

echt balen zeg! Ik hoop dat jullie U.S. binnenkomen anders wil ik obama wel effe bellen dat jullie bekende zijn :-)

Michael (OBD)

Ha Jethro, dat is slecht nieuws! Laat jullie vakantie niet vergallen hierdoor en probeer er nog van te genieten daar.

Groeten!

Ans

Wat een klote streek (excusez le mot! ) Laat je humeur er niet door bederven, dit komt allemaal ook wel weer in orde! Hopelijk werken autoriteiten e.d een beetje mee en kunnen jullie je reis vervolgen en ervan genieten!

Sterkte en groeten vanuit zoninig haaksbergen!

ans

alice van dieren

wat een dikke pech zeg. Ik hoop dat jullie wel de reis kunnen afmaken en hoop dat je ondanks alles toch nog plezier mag gaan beleven. Succes en groet,

Andro Krishnadath

Hey Jethro,

Met jullie verder alles goed! Hoop dat alles verder geregeld kan worden en jullie verder kunnen. Als je geluk hebt grijpen ze de daders en kunnen jullie misschien toch nog met wat meer eigen spullen vertrekken.
Het beste!!

Groet, Andro

Bas

Gelukkig is het met jullie alles goed maar wat een klotenzooi zeg, alles kwijt :(

Hoop dat jullie nu op hawaii zitten!

Leny CvS

Jullie thuisfront bracht mij op de hoogte van jullie Nieuw-Zeelandse problemen. Ik heb maar even een goed woordje voor jullie gedaan, via de hotline dwars door moeder aarde. En zie: jullie konden je reis vervolgen. Soms valt het leven opeens weer mee. En zonder die diefstal waren jullie niet half zo blij geweest met de reis naar Hawaii :-). En nu snap ik ook waarom er daar gerelaxed moest gaan worden, jullie hadden al die emoties blijkbaar al voorvoeld. Nu weten jullie ook dat je nooit meer ...... (invullen naar eigen goeddunken). Nog veel ontspannen uurtjes toegewenst!!

Fenneke Aarnink

Hey Jethro en Suzanne,

Wat balen, zeg! Dat is geen best nieuws!
Hopenlijk kunnen jullie alles regelen en alsnog verder gaan met de reis. Veel succes gewenst en probeer er toch nog van te genieten!

groetjes,
Fenneke